تیتر خبرها
خانه / دسته‌بندی نشده / نخستین حضور گروه دیجی‌کالا در الکامپ چگونه بود

نخستین حضور گروه دیجی‌کالا در الکامپ چگونه بود

امسال اولین سالی است که دیجی‌کالا تصمیم گرفت تا تمامی اجزای شرکت خود را در نمایشگاه و در یک غرفه به نمایش بگذارد.

الکامپ ۹۸ بزرگ‌ترین گردهمایی بازیگران اصلی حوزه فناوری اطلاعات در ایران به شمار می‌رود. دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از شرکت‌های موفق و مؤثر، در این دوره از نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کرد. امسال، اولین سالی بود که دیجی‌کالا تمامی زیرمجموعه‌های خود اعم از دیجی‌پی، فیدیبو و دیجی‌استایل را در یک غرفه به دور هم جمع کرد. 

دیجی‌کالا در غرفه امسال الکامپ سعی داشت در قسمت‌های مختلف، کاربر را به‌طور تجربه محور با محصول آشنا کند. ازاین‌رو با یکی از اعضای تیم روابط عمومی همراه شدیم تا تور کاملی در غرفه دیجی‌کالا داشته باشیم.

تماشا در آپارات

آیا شما از غرفه دیجی‌کالا بازدید داشته‌اید؟


منبع این مطلب

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مهدی کوشکی از تهران تا ونکوور!- اخبار فرهنگی – اخبار تسنیم

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مهدی کوشکی این روزها دو پروژه تئاتری را به‌صورت موازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *