تیتر خبرها
خانه / دسته‌بندی نشده / کاربران کافه بازار ۵۵ درصد از برنامه‌های موردنیازشان را از طریق جست‌وجو نصب می‌کنند

کاربران کافه بازار ۵۵ درصد از برنامه‌های موردنیازشان را از طریق جست‌وجو نصب می‌کنند

براساس گزارش کافه‌بازار، طی ۶ ماه گذشته، کاربران بازار ۸ میلیون دانلود از طریق آگهی‌های به‌نمایش درآمده در نتایج جست‌وجوی بازار انجام داده‌اند.

«تبلیغات در جست‌وجوی بازار»؛ ابزاری که کافه‌بازار دی‌ماه سال گذشته در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد تا با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، اپلیکیشن خود را حین جست‌وجوهای مرتبط کاربران کافه‌بازار، به‌نمایش درآورند و بدین ترتیب فرصت جلب نظر آن‌ها به سرویس خود را داشته باشند. حال بعد از گذشت ۶ ماه، کافه‌بازار گزارشی را از عملکرد این ابزار منتشر کرده است.

«تبلیغات در جست‌وجوی بازار» بستر بسیاری مناسبی را برای دیده‌شدن اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند؛ چرا که براساس گزارش کافه‌بازار، کاربران آن ۵۵ درصد از برنامه‌های موردنیاز خود را از طریق جست‌وجو نصب می‌کنند. 

تبلیغات در جست‌وجوی کافه بازار

کاربران کافه‌بازار روزانه بیش از ۶ میلیون کلیدواژه در بازار جست‌وجو می‌کنند که از بین آن‌ها یک میلیون کلیدواژه، به‌صورت موضوعی است؛ بدین ترتیب که کاربر به‌جای جست‌وجوی نام دقیق یک اپلیکیشن، نوع سرویس موردنظر خود را در قالب کلیدواژه‌ها توصیف می‌کند.

براساس گزارش کافه‌بازار طی ۶ ماه گذشته، ۲۰۰ میلیون آگهی در جست‌وجوی بازار به‌نمایش درآمده و رکورد آگهی روزانه برای یک اپلیکیشن، معادل ۲.۴ میلیون بار نمایش در یک روز بوده است. کافه‌بازار ادعا می‌کند که تاکنون بیش از ۸ میلیون دانلود از طریق آگهی‌های جست‌وجو در بازار انجام شده و رکورد نصب برای یک اپلیکیشن، معادل ۶۳ هزار دانلود در یک روز بوده است. 

تبلیغات در جست‌وجوی کافه بازار

امروزه تاکسی‌های اینترنتی و البته ابزارهای موقعیت‌یابی جزو پرتقاضاترین سرویس‌های کشور به‌حساب می‌آیند؛ بنابراین مایه‌ی تعجب نیست که بیشترین هزینه‌ی متوسط تبلیغات در جست‌وجوی بازار به این سرویس‌ها تعلق داشته باشد. همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، دسته‌های «رفت‌وآمد»، «سبک زندگی» و «سیروسفر» بیشترین هزینه را به‌ خود اختصاص می‌دهند؛ اما در زمینه‌ی بازی نیز سه دسته‌ی «امتیازی»، «آموزشی» و «تفننی» جزو تبلیغات پرهزینه به‌شمار می‌آیند.

تبلیغات در جست‌وجوی کافه بازار

براساس اعلام کافه‌بازار، کاربرانی که اپلیکیشن‌های موردنظر خود را از طریق تبلیغات به‌نمایش درآمده در جست‌وجوی بازار نصب می‌کنند، با ۴۵ درصد نرخ بیشتری نسبت به کاربرانی که با جست‌وجوی عادی به‌دنبال اپلیکیشن می‌گردند، به خریدار تبدیل می‌شوند. کافه‌بازار در سیستم تبلیغاتی خود، کلیدواژه‌های پیش‌فرضی را به توسعه‌دهندگان پیشنهاد می‌دهد که براساس ادعای این شرکت، احتمال دانلود اپلیکیشن در چنین کلیدواژه‌‌هایی دو برابر کلیدواژه‌های عادی است.

آیا شما کاربران عزیز، از تبلیغات به‌نمایش درآمده در جست‌وجوی بازار برای نصب اپلیکیشن موردنیاز خود کمک می‌گیرید؟


منبع این مطلب

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مهدی کوشکی از تهران تا ونکوور!- اخبار فرهنگی – اخبار تسنیم

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مهدی کوشکی این روزها دو پروژه تئاتری را به‌صورت موازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *